úterý 5. dubna 2016

R 953: Po lokálce do Hradce

Na dveřích záchoda

Můj vlak
Klimatizováno
Čauves,
omlouvám se, že nastala delší pauza, ale měl jsem na pilno ve škole a tak píšu až teď. Doufám, že jste si užili  Velikonoční i Jarní prázdniny.
 V úterý jsem si řekl, že tentokrát nepojedu IC Zlínským expresem do Libně, ale pojedu na vedlejší, vysočanské nádraží.
Můj vagon
  Jel jsem vagonem řady ABpee347, tedy nějakým modernizovaným voze, který byl rozdělen na 1. a 2. třídu. Sezení bylo (alespoň v druhé třídě) řešeno pomocí stolečků. Vagon je jako jediný klimatizovaný, ale stejně tam bylo hrozný vedro,  ale možná to je jenom tím, že jsem před tím běžel. 
Nejhorší dávkovač mýdla pod Sluncem
  Záchod vypadá docela dobře, díra v zemi u které jsem si všimnul už u RegioJetu je zakrytá takovým sítkem, které ji úplně zneviditelňuje, vybavení je moderní a je řešeno většinou čudlíky, až na úděsný dávkovač mýdla na který už asi nikdy nikdo nesáhne a taky utěrky na ruce jsou velmi nešikovně přidělané v držáky, protože když jsem si chtěl 1 slovy JEDNU (nebo možná dvě) utěrku vzít, vypadl celý stoh.
záchod
Můj vagon
Můj vagon
  Celkově působí vlak příjemě i když po WiFi zatím není ani památky, takže když jedete třeba večer domů večer z práce z Prahy do Hradce, tak pracovat na internetu (nebo s internetem) nemůžete a já sám si myslím, že lepší a pohodlnější cesta je z Prahy do Pardubic něčím (RJ, LE, SC, rj...) a od tamtud rychlíkem nebo osobákem do Hradce i když samozřejmě Hradečáci a Pardubičáci se nemají rádi a kdyby já byl Hradečák, tak bych Pardubicím šíleně záviděl, že přes ně jezdí tolik vlaků.
Na záchodě
Můj vagon
  Jinak za tu dobu, co jsem nic nepsal se stalo hrozně věcí, proběhla soutěž Pražská lítačka, které jsem se chtěl zúčastnit pod jménem Zelnej salát, ale kvůli divadelní zkoušce jsem tam nemohl a proběhne nová soutěž, kterou pořádá Klub železničních cestovatelů (KŽC) na kterou Vás všechny srdečně zvu, jménem PID rallye. Proběhl první díl seriálu Kamu ve Vietnamu, což mi přijde prima, protože ne každý blogger dostane tu příležitost, dostat peníze od veřejnoprávní televize a odjet dělat to co ho baví mimo jeho rodný kontinent :), ale stejně mám radši Deník Dity P. II. 
  
  NA PŘÁNÍ ZDRAVÍM DO ČLÁNKU FANYNKU VALERII B. 

Postarší tabule na vysočabském nádraží
Ještě na konec bych chtěl upozornit na drobnou změnu, příští dubnový díl speciálu Do Pardubic a zase zpátky se nebude jmenovat Luxusem i osobáky, ale Máme rádi zvířata a o víkendu by měl vyjít článek "Kam jezdit vlakem a kam autobusem, když nejste vlakový maniak".

Můj vagon
Čauves o víkendu, Ifram.

Žádné komentáře:

Okomentovat